tiistai, 12. elokuu 2008
Soittoa...lähden sitten ajamaan 300 km, haluan olla paikalla kun mummo lähtee, jotain jäähyväisiä, lohtua, ja kiitoollisuutta...en tiedä...toivon vain että kerkeän ajaa paikalle ennen kun mummon matka alkaa...
-
Pohja täältä:
-
Kuvia täältä
Oi, sanoi siili,
olen tunteellinen siili,
olen hyvä, kiltti, hellä.
Ja kenelläpä, kellä
on vastaansanomista?
Se vain on surullista,
että piikkikuoren alla
siilin hellyys piili.
Oi, sanoi siili,
olen surullinen siili
niin yksinäinen jotta!
Ja se on aivan totta:
Se yksinänsä eli
ja piikein piikitteli,
ja piikkikuoren alla
sitten itkeskeli.
-Kirsi Kunnas-
-
Blogi-arkisto
-
2008 (44)
- Elokuu (10)
- Heinäkuu (2)
- Kesäkuu (3)
- Toukokuu (14)
-
Huhtikuu (15)
- Mitä tahdon?
- Pää pyykki korissa
- Biisi kiteyttää
- Kirpparilöytöjä taas
- Aurinkoista on
- Toivoa lohduttomuuden keskellä
- Vuosi sitten haudallasi
- Perhosia ja pieniä onnen hetkiä..
- Räsymattojen kaipuuta
- Väliseinä kuolemaan
- Taas tiistai
- uni seikkailuja ja masennusta
- unia ja väsymys
- Ei otsikkoa
- Blogin alkusanat
-
2008 (44)
-
Sivut
-
Henkilötiedot
Omaehtoista terapeuttista pin kaikesta.
Kommentit suotavia;)
p.s minulla on luki ja hahmotushri..joten villsanat sekaisin..antekee armoa...=) -
Tagipilvi

Kommentit