puuhastelusta....Olen touhunnut kaikkea mukavaa. Olen maalannut valkoiseksi esim pikkupöydän, valokuvakehyksiä jne. Jotenkin valkoinen on nyt sellainen puhdas ja rauhoittava väri, ennen en ole juurikaan ollut siitä innostunut. Olen lukenut mahtavaia blogeja joissa on todella kauniita koteja, in basic white...ei kuitenkaan mitään steriilin valkoista...vaan romanttisen maalaimaisen valkoista tyyliä..hieman kulunutta ja rosoista. Takorautaa ja sen semmoista, kauniita räsymattoja jne...kodikasta.

ostin eilen asemakellon jyskistä, vain 12 euroa! maalata ois tarkoitus myös..tietenkin valkoiseksi1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lähde http://angelnivitt.blogspot.com/ 

 

Ihania kuvia ja inspiraatioita kotiin....

parisuhteesta....Tunnemaailmassa on jotenkin surullista, olen hirvittävän kaukana miehestäni. Seilaamme eri aalloilla, eri merillä....tuntuu kun olisi vieras saman katon alla...olen suunattoman yksin...yksinäinen. Mitä enemmän erkanemme sitä suurempi on välillämme kuilu...en tiedä voiko sitä kohta enää kuroa kiinni millään...

Surusta vielä....se ei helpota vaikka aika menee, se ei koskaan päästä muistoja sydämestä pois, jokainen esine joka on ollut hänen kädessään pusertaa itkun sydämestä. Minulla on enemmän vainajien puolella jo sukua kun elossa, lisäksi olen menettäyt liian monta ystävää. Jostain syystä minun on olatava vielä tässä maailmassa. Olisin tosin valmis jatkamaan matkaanikin.

I belive in angels...