Olen alkanut näkemään outoja seikkailú unia, viime yönä ryömin mieheni kanssa sellaisessa hiekkakuopassa ja lopussa jouduin kaivamaan ukon jostain tunnelista. Aidontuntuiset kummat unet ilmestyivät elämääni noin kuukausi sitten kun aloin käyttämään nukahtamispilleriä nimeltään Stella.

Neljäs päivä lunssassa, pikkuisen jo helpottaa..olen hoitanut tautia finrexillä, 1mg Panadolilla, inkiväärillä, hunajalla ja tolkuttomalla määrällä valkosipulia joka karkoittaisia hurjimmatkin vamppyyrit. varmaan koko asunto lemuaa. Tänään tulee sukulaisia viikonlopuksi, olen koittanut hieman siivota ja pitää keräilä itselleen sellainen "tervefilis", tuntuu että kaikki odottaa mulle pika paranemista, onhan se heikkoa olla masentunut, pitäisi vain ryhdistäytyä!

Tekisi mieli taas piirtää kuvia, mutta eilen etsin koko asunnon läpi ja en löydä mitään kunnollista alustaa, hetken harkitsin jo että piirrän suoraan seinään kuvan, säästyisi kehyksiltä ja naulaamiselta.

Esitin pyynnön että mies toisi paperia mulle kaupungista,( täällä maalla ei ole edes paperia myyvää kauppaa), en kuitenkaan usko että hän pitää sitä niin tärkeänä että menisi ja ostaisi.

outoa miten sitä tulee avuttomaksi, pienemmäksi ja väsyyneemmäksi päiväpäivältä...