Mitä on se, että olet minulle hyvä? Se on sitä, että sinä annat minulle oikeuden olla minä. Että sinä uskot, että se, miten minä koen, näen, tahdon, uskon, suunnittelen, kaipaan ja iloitsen, on minulle totta. Että sinä otat minut vastaan pyrkimättä muuttamaan minua toiveittesi mukaiseksi. Että sinä vastaat pyyntöihini ystävällisesti silloinkin, kun et tahdo tai voi täyttää niitä. Ja että annat minulle luvan pyytää uudelleen. Että sinä et selitä minun kokemuksiani, tunteitani, reaktioitani, toiveitani tai elämäntapaani vääräksi, epäonnistuneeksi ja surkeaksi. Että sinä kunnioitat minua, hyväksyt minut, ja otat minut vastaan sellaisena kuin olen ja tahdon olla. Sen on sitä, että sinä kunnioitat minun rajojani ja vähintään kuuntelet minun pyyntöjäni.

 

LÄHDE : http://www.healingeagle.net/Fin/Txt/muistaminen.html